marketing internetowy dla firm

Cztery powszechne elementy nowych strategii marketingowych book:

Pierwszym elementem jest koszt – tak naprawdę nie ma żadnych. Choć może ponieść pewne koszty, są zazwyczaj rozsądne i przystępne. I wiele z tego, co należy zrobić, można to zrobić za darmo.

Można także poprawić swoje umiejętności za darmo. Weź darmowe kursy w swojej niszy. Uczestniczyć bezpłatne konferencje on-line. Oglądaj bezpłatne seminaria lub filmy. Czy to, co trzeba, aby pomóc doskonalić swoje rzemiosło lub zbudować swoje umiejętności marketingowych.

O niskich kosztach lub brak strategii w zasięgu ręki jest idealne dla niezależnych autorów i tych z małych wydawców.

Drugim elementem jest posiadanie obecności lub autor platformę online w Internecie i generowania ciągłej widoczności. Podstawą tej platformie i widoczność jest na stronie internetowej. Nie można mieć skutecznej obecności online bez strony internetowej.

Pozostałe elementy platformy obejmują content marketing, social networking i e-mail marketingu.

Trzecim elementem jest dawanie ludziom to, co chcą, czy jest to informacja, fragmenty książki, oferty specjalne lub inne, chodzi o „dawaniu”.

Czwarty element łączy, jest towarzyski i personalizacja. Idąc dalej, o relacje z ludźmi, zwłaszcza swoich czytelników , będzie prawdopodobnie najważniejszym elementem skutecznego marketingu książki.

Istnieje oczywiście bardziej zaangażowane w tworzenie i utrzymanie skutecznej strategii marketingu książek, ale te cztery elementy są w czołówce, co należy robić.

Jakie strategie będą używane w 2014 roku?

Artykuł napisany przez: