Marketing internetowy

Mianem marketingu internetowego określa się ogół działań promocyjnych, które są prowadzone w Internecie.Marketing internetowy Marketing internetowy powoli wypiera ten tradycyjny, jest też dużo tańszy. Sprawdzi się szczególnie przy młodej grupie docelowej. Starsi ludzie przeważnie posiadają telewizory i spędzają sporo czasu wpatrzeni w ich ekrany. Dostrzegą więc reklamę danego produktu czy firmy. Młodsi przeważnie uciekają do Internetu. Mają tam do czynienia z różnymi rodzajami reklamy, także z tą natarczywą. Jeżeli nie chcemy, by nasi klienci czuli się przytłoczeni reklamami, próbujmy je przekazywać w sposób nieco bardziej delikatny, ale ciągle zauważalny. Z reklamy banerowej możemy korzystać na innych stronach, w serwisie Youtube podczas filmów, ale także na Facebooku. Na tym portalu wyświetlają się ogłoszenia sponsorowane, które są dostosowane do danego użytkownika. To bardzo prosty sposób na trafienie do swojej grupy docelowej. Innym sposobem może być pozycjonowanie. Nie jest ono tak widoczną formą reklamy. Pozycjonowanie polega na tym, że naszą stronę staramy się umieścić jak najwyżej na liście wyszukiwania popularnych wyszukiwarek. Dzięki temu mamy większe prawdopodobieństwo, że ktoś stronę odwiedzi, bo nie będzie chciał szukać dalej. Pierwsze wyniki dają mu do zrozumienia, że te strony są najbardziej związane z poruszanym tematem. Pozycjonowanie warto poświęcić grupie specjalistów, którzy zadbają o pozycjonowanie odpowiednich fraz danej witryny. Z pozycjonowaniem związek mają także katalogi internetowe.

Artykuł napisany przez: