Social media

Nie każdy zdaje sobie sprawę z roli mediów społecznościowych w prowadzeniu i promowaniu firmy.Social media A tak naprawdę jest ona kluczowa. To często nasz facebookowy profil stanowi pierwszy kontakt klienta z firmą. Jeżeli jest sumiennie i profesjonalnie prowadzony, to daje znać klientowi, że warto się nami interesować. Nasza wizytówka w mediach społecznościowych nie musi być stuprocentowo poważna. Możemy sobie pozwolić na wrzucanie nieco bardziej humorystycznych rzeczy (jeżeli oczywiście profil firmy na to pozwala) zaraz obok danych i informacji. Na profilu możemy zamieścić dane kontaktowe, adres naszej firmy, a także krótką informację o jej działaniu, o jej historii. Jeżeli jesteśmy fotografami czy zajmujemy się mogą, przyda nam się także konto na Instagramie. Wielu ludzi przyciągają ładne ilustracje i chętnie się do nas zwrócić, kiedy je zobaczy. Istnieją także bardziej profesjonalne portale, takie jak Linkedin. Bez obecności w social mediach firma ma mniejsze szansę na sukces. Mniej ludzi dowie się, jak wygląda jej działalność i jak się rozwija. Obecnie firmy, zwłaszcza gastronomiczne, coraz rzadziej zakładają strony internetowe. Jest to spowodowane tym, że strona jednak coś kosztuje, a konto na Facebooku nie. Dlatego nie każdy decyduje się od razu na stronę. Warto stronę mieć, ponieważ pokazuje ona, jak poważnie podchodzimy do działalności, dodatkowo daje prosty dostęp do informacji, jednak warto także udzielać się i tworzyć wizytówkę firmy na portalach społecznościowych.

Artykuł napisany przez: